måndag 9 november 2015

Trappor till himlen




Handling: Lorna Byrne ser och talar med änglar varje dag och har gjort det ända sedan hon var liten. Som barn fick Lorna veta av änglarna att hennes uppgift här på jorden var att dela med sig av den vishet och kunskap som Gud och änglarna förmedlade till henne.
Lorna avslöjar den kanske mest detaljerade information om änglar och om hur de arbetar i världen som någonsin har nedtecknats. Hon presenterar också jordens skyddsängel för oss och förklarar varför det är så viktigt att vi lyssnar på honom.

Omdöme: Jag tycker Lornas böcker är fascinerande! Jag gillar ju verkligen tanken på änglars existens.
Däremot så var inte den här boken lika spännande som hennes förra, som läsare blir den lite tjatig och upprepande, och även fast jag finner hennes möten med änglar och Gud intressanta så är hennes vardagsliv mindre skoj att gräva sig in i. Men jag hoppas att Lorna nångång kommer hålla en föreläsning i Sverige, då skulle jag definitivt försöka ta mig dit.

Betyg: 7/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar