tisdag 6 januari 2015

Favoritböckerna 2014

Eftersom nästa bok inte är utläst ännu  tänkte jag passa på att nämna några av mina favoritböcker från 2014. Jag är medlem på Boktipset.se vilket är en fantastiskt bra grej, för då kan jag se vilka böcker jag läst under året! Tyvärr finns inte alla böcker med där, bara de böckerna som Adlibris säljer.
Så enligt boktipset läste jag under år 2014 hela 54 böcker! Jag blev faktiskt förvånad själv, då är ju inte läsutmaningen för 2015 något problem, haha, där är ju bara 50 böcker ;)

Mina favoritböcker för  2014:

1. Gone Girl - Gillian Flynn

2. Livet efter dig - Jojo Moyes

3. Gatukatten Bob - James Bowen

4. Innan jag somnar - Sj Watson

5. Tidsresenärens hustru - Audrey Niffenegger

Så har du ännu inte läst någon utav dessa så borde du verkligen ta itu med det :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar